haha vänta måste bara skratta lite...det här är hemskt!

ni alla har väl sett reportaget i expressen om "partille-johnny", ni vet dom två snubbarna med smink & en massa gummisnoddar runt benen? klart ni har, (annars måste ni se: http://www.expressen.se/mode/1.1651951/johnny-hetast-pa-natet). & det i sig är ju bara så himla komiskt! Att man ens kan klä sig så, eller över huvud taget se ut så i deras ålder? det är väl ursäktat om man är 14 år men 20+? det är fan inte okej och bara rakt igenom pinsamt!

hur som helst, spanade in ena grabbens blogg (jockiboi, suck) & kunde väl inte annat än att skratta åt den heller. först & främst så är det många som hånar honom för att vara bög, vilket han tydligen inte är. men vilket intryck vill han att läsarna ska få när hela bloggen är rosa & allmänt tjejig? den är ju mer rosa än vad självaste amirs, gaybloggen, är haha. dessutom har jag, som förmodligen många andra, märkt att han tagit efter kissie & dessie i vissa saker. ja ni kan ju se själva! tråkigt med folk som kopierar varandra tycker jag!

aja, jag ska inte vara den som är den & kritisera andras bloggar osv, men jag kunde bara inte hålla mig ifrån den här. ni måste ju hålla med, its fucking hilarious!

 

jaa okeej hans blogg var ett skämt, men han verkar trots det ändå klä sig sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback