vad ska vi göra med henry?

tjohejsansa!
har inte så mkt att skriva känns det som. mina kära päron är här.
vi har haft en trevlig dag idag trots att dom väckte mig först 8, men tvingade upp mig runt halv 10-snåret. men men! vi har shoppat grejer idag till min lägenhet osv. sen fick jag en jättefin skjorta från WESC. TACK♥

& ikväll blir det utgång, dom lät mig gå ut ändå haha. det är awesome.
jag hoppas på en hejdundrande kväll vilket det förmodligen kommer bli :D
nu ska vi äta lax med mango chutney & purjolökssås med pressad potatis. SJUKT GOTT!
har längtat efter det haha. & det är nog den enda fiskrätten ni får höra mig säga just att det är sjukt gott

jaja, ha en trevlig lördagkväll kära ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback