STUDENT SKIWEEK 2010!!!

åh för några sekunder trodde jag det var helt kört för mig & malin angående skiweek!
var inne & kikade på skistars hemsida & upptäckte att allting var uppbokat i vemdalsskalet där i princip alla ska bo!
men smart som jag är kommer jag på att det måste ju finnas andra som hyr ut stugor & det hade jag ju helt rätt i, hihi. så jag hittade en stuga i skalsbyn & bokade den dirr! inget snack om saken! så nu har jag & malin ÄNTLIGEN boende! waaawaawa jag är så glad!!! :D dom hade inte ens krav på att man skulle vara 20 för att boka, som skistar har, vilket ställde till stort problem för mig & malin hehe :p
men vi är ju bara två, & det finns 4 bäddar + en soffa, så med andra ord har vi tre bäddar över, så om någon känner sig sugen på 5 dagar i vemdalen så hör av er till mig!
hyran ligger på 2127 kr så om vi är 5 pers kommer det inte alls bli dyrt utan det blir 425kr var då!
under denna vecka kommer över 2000 studenter till vemdalen, hur kul låter inte det?


Kommentarer
charlie

haha grattis

2009-10-22 @ 23:14:19
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback