killing loneliness

ohoohoh jag är så glaaad, jag har ju fått hem mina nya möbler idag!-
haha alltså sjukaste grejen hände ju ändå. dom ringde mig från hemkörningsfirman
när jag satt på föreläsning så jag kunde inte svara. så talade han in på min telefonsvarare
så på rasten lyssnade jag & då var han påväg från jysk hem till mig!!! & jag skulle inte komma hem förrän två timmar senare! & det var ju inget bra för då skulle jag behöva beställa ny hemkörning & lägga ut ytterligare 600 spänn på det & det ville jag ju absolut inte. & då säger han som så att han kan komma & hämta mig på universitetet! HAHA. HÄMTA MIG!?!?!?! xD men det var ju faktiskt jävligt schysst annars hade jag ju fått betala igen haha. han fick egentligen inte göra så men han gjorde det ändå... stört! kändes jävligt konstigt först, han kunde ju lika gärna vart nån som kört iväg åt ett helt annat håll & kidnappat mig :( hahaha fast så var det ju inte :)

aja! jag & malin byggde ihop möblerna iallafall så nu är det fint! tack för hjälpen hehe♥
fast det saknas iofs en matta, en tvbänk & ett par tavlor. & egentligen en omtapetsering.
men vi får se hur det blir med det. dom andra sakerna ska införskaffas snarast dock! :)
har ju fått möblera om lite nu också så imorgon ska jag nog fota så ni får se hur det ser ut atm! :D

det firar vi med en bitchig egobild! TJOHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback