sweet dream or a beautiful nightmare

Goddagens kära läsare. Eller godkväller kanske jag borde säga :)
nu har jag äntligen landat hemma, har ju farit & flängt idag med haha. verkligen ingen rast ingen ro här inte. igår var jag ju bara hemma 1 timme lite drygt innan jag drog iväg ut igen haha. (jag är riktigt förvånad över att jag lyckades skriva ett felfritt inlägg igår när jag kom hem vid 04.00-tiden haha).
Idag har jag vart iväg till torvalla & köpt mig en soffa & ett nytt köksbord! Det känns fullkomligt underbart haha.
Så på fredag får jag hem ny soffa, ny säng & nytt köksbord! Nu fattas det bara att tapetsera om vilket jag någon dag ska ta mig till östersundsbostäder & höra om man kan göra!

Well, studieresan då. Den var helt okej, det var dock tråkigt att sitta & lyssna på folket som berättade. Den första var bäst däremot, då kunde jag hålla mig vaken utan problem & lyssna. Resterande 4 "föreläsningar" hade jag riktigt svårt med att hålla ögonen öppna haha. Men sover man tre timmar på natten är det kanske inte så konstigt.  När vi kom upp mot höga kusten fanns det dock mycket att se. det var väldigt.... storslaget på något sätt! Fina vyer & allt sådant där! i will show u!
På kvällen måste vi har vart riktigt trötta haha. för vi skrattade åt allt & inte minst åt emma! hon är ju skåning så vissa ord är faktiskt hysteriskt roliga haha. & på natten så ramlade hon tydligen ner från sängen hahaha...jag vaknade bara av att hon tog emot sig i min säng eller något & jag blev PISSRÄDD. fy fan va rädd jag blev haha, men vi garvade bara fast när hon klättrat upp i sin säng igen så sa jag "det där var inge roligt" haha. Det var ju våningsängar & hon sov överst så hon kunde ju slagit sig riktigt illa! Men hon måste liksom gått i sömnen or something för hon har inget minne av att hon ramlade ner haha. & när hon gick upp i sängen igen sa hon "Vi provar igen!!" hahahahah... ja.. svårt att återberätta när man inte vart med om det. men sjuuuuukt roligt var det iallafall!

Nu ska ni iaf få se lite bilder! :)


höga kusten bron :)















utsikt från skidbacken i härnösand
























gulliga tjejor ifrån klassen! :)



på kvällen haha

en jordglob som anders åberg skapat. det inringade är
Bonaire & Curacao i karibien som jag besökte vintern 06

norrfällsviken, väldigt fint faktiskt. men väldigt dött hehe

riktigt riktigt rolig hahaha!

det var snö när vi lämnade östersund på onsdagmorgonen!

en mammut på mannaminne!

emma hahah. så söt hahaha

mynning ut mot havet i norrfällsviken :)

en liten bäck i skidbacken i härnösand! denna bild får avsluta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback