bring me the rainbow

alltså jag är uppe med tuppen idag igen!
med andra ord så är det andra dagen i rad som jag äter frukost! :o
jag har inte ätit frukost på...jag vet inte hur många veckor haha..
jag känner mig så himla duktig! jag måste inte ens till skolan idag?
fast det är lika bra, kan vara något att ha!

igår undrade jag vart byggjobbarna hade tagit vägen. ni vet det står ju
byggställningar runt hela mitt hus eftersom dom ska lägga om taket tydligen.
dom har inte vart här på typ en vecka? & bara för det kommer dom idag &
bankar som bara den nu på morgonen. hur underbart är det inte?
var ju inte som jag saknade dom hahaha...typiskt!!

hoppas vi inte börjar lika tidigt imorgon, då kommer jag aldrig orka på kvällen :o
hahaha

& så har vi ju 6 minusgrader nu igen.
dags för vinterjackan kanske? puuhh


Kommentarer
Charlie

tror du har hål i byxorna? :O hur kan du gå sådär vet du hur kallt det är? :OOO

2009-10-14 @ 18:44:52
URL: http://redandblack.blogg.se/
Charlie

"HAHA" :( ... hur är allt C?

2009-10-14 @ 18:52:32
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback