wow, crazy valborg?

inte för mig dock, men för många andra verkar det ju som. Skulle åka hem från spånga igår vid 5 i halv 12, vi kom lite tidigt till stationen så jag fick vänta 20 min själv på tåget. jag tycker inte om att pendeln själv såna här kvällar men så fick det bli! however, det var ett litet gäng grabbar där på stationen & helt plötsligt trycker en ena grabben upp en annan mot väggen & försöker strypa honom? dom verkar dock bli vänner igen senare genom kramar & ursäktanden. trodde jag. jag gick ut & väntade på tåget när det var 4 min kvar & då hade dessa grabbar redan gått ut. helt plötsligt kommer ena grabben & hans tjej gående på perrongen & han var helt blodig i hela ansiktet & spottade blod & grejer. herregud...

kvällen var dock inte över där...

när jag kom hem till bålsta var det fullt med folk på stationen som skulle med samma buss som jag. en kille jag känner lite smått kom fram & hälsade på mig & bad om en kram vilket jag inte ville ge honom för han var äcklig & dräggig varpå han blev skitsur men gick därifrån & började prata med ett gäng andra människor. helt plötsligt ligger han på marken, förmodligen för att han sagt något riktigt dumt eftersom han försökte be om ursäkt verkade det som. sen kom bussen & jag tänkte att äntligen får jag komma hem! in your face caroline...

en tjej kom på bussen & grinade för att denna grabb hade slagit henne (tror jag, lät som det) & då hade en massa andra killar hoppat på honom pga det. så även på bålsta station blev det bråk, men värre. först kom nattvandrare, sen kom polarna & sen kom polisen vilka grep honom. dum som han är försökte han kämpa emot så dom fick brotta ner honom på marken & sätta handbojor på honom. sen var poliserna tvungna att prata med busschaffuören eftersom han hade sett det mesta. 15 minuter senare kom vi äntligen därifrån!

en kille på bussen hotade oss att om vi skulle slå ner honom så skulle maffian komma och ta oss max två veckor efter? HAHA. dog lite. jag satt iofs & garvade på bussen under hela scenariot för det var så löjligt.

okej, crazy valborg för mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback