kulturkrockar & stereotyper

nu tycker jag det är hög tid för mig att börja med min så kallade hemuppgift i internationell ekonomi om kultur & kommunikation. blev rätt glad faktiskt när jag såg att det handlade om det kapitlet då jag läst igenom det lite smått tidigare & tyckt att det hade vart roligt att arbeta med. jag läste dock igenom frågorna lite snabbt nu, då blev det inte lika kul :b arbetet ska in imorgon så jag är lite seg. min vecka framöver ser inte så rolig ut

min vecka:
måndag - inlämning internationell ekonomi, svenskatal klart (ej börjat, toppen)
tisdag -
onsdag - prov filosofi  ( SLUTSKIVA )
torsdag - prov matte, inlämning samhällskunskap
fredag   - prov internationell ekonomi

ikväll blir det tacos, yumyum. & gossip girl. fast det avsnittet har jag ju redan sett så egentligen borde jag skita i det & plugga istället. men det är ju alltid så att allting annat, vad som helst, lockar mer än plugg ^^

juste, idag har jag även köpt mina balskor med en klack på 7,5 cm. egentligen ville jag ha en högre, runt 9, 10 cm. men dom här var så himla fina & satt så fint på mina fötter (haha) att jag var tvungen att köpa dom. dessutom kostade dom 149:- & har kostat 500:- !!! så jag gjorde ett kap. eller ja, farmor & farfar köpte dom åt mig. hihi. dom är så snälla, tack tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback