JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

jag fick godkänt i matte C! ni aaaanar inte hur mkt jag har kämpat med den jävla kursen & gång på gång fått ig på dom förbannade proven! sen fick jag 2 poäng från godkänt på nationella & fick därmed göra ett kompletteringsprov! min lärare sade vad jag behövde plugga på, & det gjorde jag. bara det. när jag kom & skulle göra provet igår var det en massa andra uppgifter med också, som jag inte alls hade pluggat på. jag svarade dock på alla men när jag gick därifrån kändes det helt åt helvete, att jag bara skulle få rätt på max 2 st. jag vågade inte söka upp min lärare idag för att få veta hur det gick, men han hittade mig precis innan jag gick hem. & han berättade för mig att jag fick godkänt. GODKÄNT! jag är så satans glaaaaaaad! var helt inställd på att jag skulle bli underkänd i kursen. vilken lättnad! ÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback