i'd kill for an adventure

minst sagt. min vardag känns för tillfället ganska händelselös & grå. jag vill att det ska hända grejer. BRA grejer. grejer som får en att går runt med ett stort smile på läpparna dagarna i ända! kan hända att känslorna inför det stora provet förra fredagen & inför matte C nationella nu på fredag har övertaget & drar ner allting annat just nu. fast jag vet inte...

add some colour to my life tack!

igår hade jag ont i halsen hela dagen & imorse vaknade jag med världens huvudvärk + halsont. inte helt okej! jag hoppade över filosofin men drog mig ner till matten & psykologin & det var helt okej :)

JUNIOR pluttis ta med mig på äventyr! du brukar väl vara bra på sånt? :D

Kommentarer
JR

haha klart vi ska på äventyr gullis<3

2009-05-13 @ 18:37:14
URL: http://zulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback