åh gud det gör så ont när nåt så nära kan va så långt bort

inatt vaknade jag med konstiga smärtor i mitt bröst. vad i helvete? det gjorde jätteont & jag kunde inte andas ordentligt men lyckades till slut somna om ändå. har dock haft dessa smärtor i bröstet av & till hela dagen & det börjar bli lite jobbigt. jag har också fortfarande äcklig huvudvärk som inte vill försvinna. jag tror att allt detta beror på stress faktiskt. stress över skolan, stress över vad som ska hända efter skolan, stress över att ta studenten, stress över att hitta jobb... allt! jag hoppas innerligt att det går över snart.

nu har jag iaf tagit det lugnt hela förmiddagen & legat & vilat men nu måste jag sätta igång med matematiken som bara ligger & väntar.... & så måste jag fixa inbjudningskort till min mottagning...idag! suuuuuuuuuck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback