orkar inte skriva en rubrik till detta inlägg

Ja, nu sitter jag här igen på internet uppe i fjällen. jag är sanslös! men jag har inte så mkt att göra. resten av familjen är iväg hos några vänner inte så långt här ifrån. så här sitter jag & lyssnar på en cd med lugna favoriter, haha, med en utslagen hund & en katt som springer runt & har sig. har fastnat för en supermysig låt på denna cd, nämligen Eva Dahlgren - Ängeln i rummet.

igår gick jag & lade mig 21.45 & det är inte helt normalt för att vara mig. men åker man skidor mellan 10 & 4 varje dag & dessutom bara latjar i parken hela tiden, så blir man rätt utslagen! haha. & dessutom går jag upp 8 varje morgon också...! har kommit underfund med att ramundberget är det bästa stället här uppe, parken uppe på toppen är nice som fan. men imorgon ska vi åka borta i hamra & svansjöliftarna bara för att. nu vill jag att mami, papi & alex ska komma hem. det är lite för ensamt här i stugan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback