Clint Mansell - Death is the road to awe

jag är lite dålig på att skriva märker jag. men å andra sidan skriver jag inte här i bloggen för att underhålla andra med trevlig läsning utan för att skriva av mig typ. hur som helst så kom jag hem i söndags från fjällen, väldigt tråkigt. hade mycket gärna velat vara kvar längre. är också totalt såld på twintips, herregud vad roligt jag hade det! just nu känner jag mig mer taggad på twintips än på snowboard, men jag ska inte överge snowboarden, icke! men ska önska mig twintips i julklapp så jag kan satsa på att bli jibbproffs till nästa säsong, hehehe! nä, skämt åsido.

igår beställde jag en bikini från h&m, en leopardmönstrad. finfint! ska beställa en från gina tror jag också, eller åka in till gina & köpa där. vill även köpa nya väska & skor till sommaren. usch, jag hatar när jag märker att jag behöver så mycket mer än vad jag egentligen har råd med! & jag behöver verkligen ett jobb men jag är ju inte direkt snabb på att söka & snart kommer det vara för sent. men så långt får det inte gå i år, det går verkligen inte eftersom jag tar studenten. & jag vill ju itne plugga så vad ska jag göra om jag inte får ett jobb? från det ena till det andra liksom... aja, orkar inte tänka på det nu. ska lägga mig & kika i frisyrtidningen som mamma köpte hem idag. måste hitta någon snygg frilla tills jag ska klippa mig.


Kommentarer
jen

åh fina bikinisar!

ellerhur :) av en tradera användare som säljer från deras affär i england typ. men de finns sån här "köp nu" så man behöver inte sitta o va orolig över hur budgivningen går. här är länken:

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1821899&listtype=1

2009-04-21 @ 12:06:44
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback