My head is a jungle.

Hola!
Jag fick inte jobbet på lidl i bålsta, tyvärr.. Lite svårt att försöka slå en annan som precis jobbat på lidl, har mer erfarenhet och redan kan allt. Jag har ju jobbat på lidl, men det var för 3 år sedan och behöver ju ett par dagar för att komma in i allt igen...  Men distriktschefen rekomenderade mig istället till lidl i kungsängen så där ska jag på intervju på måndag, tjohej. Så lite bra måste jag ju vart :) Hoppas jag får jobbet bara, behöver jobb nu, helst i går, så jag kan börja spara pengar för nästa säsong.  Nu nu nu!!! 
 
Sen har jag för tusan fått mail från ett hotell i England, de frågar om jag fortfarande är intresserad av tjänsten som receptionist och att dom jättegärna vill höra från mig. MY GOD! Vilket äventyr det skulle vara och släppa allt här och bara sticka till England, right? Inte för att jag har så mycket som håller mig kvar här i och för sig. Men det är antingen en fråga om att dra på ett äventyr i England, men inte kunna spara så mycket pengar alls, eller att stanna här i Sverige, lite halvtråkigt, men kunna spara en heeeel del pengar. Och alla vet ju redan att jag vill (läs: ska) åka till Mayrhofen i vinter igen. WHAT TO DOO!?!?
 
Dagens låt: High Contrast ft. Tiësto & Underworld - The First Note Is Silent <- Lyssna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback