Ny design!

Testar en ny design lite, helt annorlunda mot vad jag hade innan. Typ i alla fall. Skönt med lite nytt. Kanske ger lite motivation till att börja blogga igen ;D. Vi håller tummarna. Vet dock inte riktigt om jag gillar "drop-down-listorna" i menyn... Får kanske göra något åt dom senare
 
Vad händer i mitt liv? Inte mycket mer eller annat än sist jag bloggade.
Jag har ett heltidsjobb med underbara kollegor, guld värt! Mitt öga är läkt, men synen är såklart inte som den var innan, men jag har vant mig nu och stör mig inte så mycket på det. Jag har fått lite nya vänner ju!! Sjukt kul :) Och jag längtar fortfarande lika mycket till vintern som innan och är himla avundsjuk på norrland som redan fått första snödumpet. Men förhoppningsvis kommer det hit snart och snart ska jag beställa min nya bräda, woop woop! Negativt: Träningen står stilla. Jag som kom igång så bra... Sen fick jag hornhinneinflammation och fick inte träna på en månad. Och där dog det. Nä, dags att ta tag i det där snart igen. Måste tänka på att jag ska spendera 4 månader i alperna med huuur mycket snowboardåkning som helst. Jag behöver alltså få lite muskler tills dess. Haha. Kan inte nån stå med piska och skrika på mig så kanske det går bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback