Million Voices.

Halloj! 
I förrgår var vi ut till Enköping för att promota Krägga lite med glögg och pepparkakor och så delade vi ut lite lappar till julborden som vi har nu i december. Det var kul och vi fick mycket positiv respons! Många som frågade om det redan var lucia haha.
 
Det känns som att det är tisdag idag och inte redan onsdag, tappar uppfattningen om dagarna när man jobbar så många dagar i rad haha :D Meeen  med andra ord så närmar sig fredagen med stormsteg, och det betyder ju också Swedish House Mafia. Är så grymt tråkigt att inte emma kan följa med, buuu :( Men det blir ju såklart kul att träffa Anne och Diana igen! Är ju fan lite besviken på att det inte var Calvin Harris och Alesso som spelade före. Fick visst falska uppgifter :( Istället är det 2, 3 djs som ajg aldrig hört talas om. Lyssnade lite på ena, skitdålig.  Well, positivit med det är ju att man får lite längre tid på sig att fixa och dona innan eftersom jag slutar kl 14 och insläppet börjar 18 :)
 
Aaah..Har råkat beställa hem lite nya grejer från junkyard igen. Kan.inte.hålla.mig. Haha, är för sämst på det där med shoppingförbud. Och ännu sämre nu när jag ska åka iväg om 1,5 månad. Oooh, längtar till den dagen jag kan säga "hejdå sverige, vi ses om ett halvår!" hihi. På tal om det måste jag köpa flygbiljett snart, helst på fredag kanske, nu när det ändå bara kostar 449kr. GRYMT bra pris ju :) 

Kommentarer
None None

Fan dig :P

2012-11-22 @ 09:07:26
URL: http://lillages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback