If you fall pick yourself up off the floor.

Åh, får panik! Har tre uppsatser att läsa igenom till på onsdag. En som vi är huvudopponent på, en som vi är biopponent på och så vår egen. Kommer få läsa dag och natt måndag och tisdag känner jag, men men. Tänkte jag skulle hinna läsa lite på flyget fram och tillbaka till Stockholm, men det tar ju bara 45 minuter så har sammanlagt läst ca 20 sidor. Blöp..  Och idag har det ju inte blivit någon läsning och den självdisciplinen har jag inte just nu så att jag kommer läsa ikväll heller. Well well..

Från det ena till det andra, huuuuuur awesome är det inte att grymma Loreen tog hem hela eurovision igår? Hon är ju så himla värd det med den mäktiga låten och grymma framträdandet! Hon gjorde ju verkligen allting rätt igår och hennes låt slår alla andra med hästlängder! Något jag däremot inte förstår är hu det kunde gå så fruktansvärt bra för Albanien, tjejen med dreadsklumpen på huvudet som bara skrek och var allmänt deprimerande. Nä. Och så var det ju konstigt att Cypern hamnade så långt ner. Nåja, inget av det spelar egentligen någon roll eftersom det viktiga är att Sverige vann, tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback