I'm feeling great, i'm feeling awesome.

Inser att det är dags att börja ändra lite på min kost nu igen.
Säger jag som åt på donken senast idag... Alldeles för mycket onyttigheter på senaste tiden.
Förstår inte att det ska vara så himla svårt att låta bli. Usch och fy och hjälp mig.

Fick förresten mail i förrgår från Gasthofet i Mayrhofen som vi vill bo på nästa vinter.
Ett mail med tre frågor att besvara. En slags urvalsprocess eftersom säsongarna i år
tydligen lev latjolajban där! Well, några bra svar borde man ju kunna knåpa ihop.
Är för övrigt sjukt hjärntvättad just nu vad gäller ordet "man" eftersom det inte får skrivas
i uppsatserna på universitetet. Tänker alltid en gång extra innan jag skriver det om det inte finns nåt ersättningsord eller om jag kan formulera meningen på något annat vis istället, för att skippa "man". DOH!
Vill.vara.klar.nu.och.dra.härifrån. Eller ja, lite vill jag ju vara kvar,  men nu har någon
satt griller i huvet på mig så jag vill härifrån också :)))) Och jag vill ha sommar nu.
Nästan så jag vill gå i gymnasiet igen och ha ett riktigt sommarlov. Ledighet i 10 veckor. Skulle suttit fint.


Kommentarer
Ellepeleeeee

Jag har faktiskt slarvat med sockret i veckan, kosten går bra, men colan har varit nödvändigt för att pigga upp lite haha :P Men beroendet är helt klart borta. Så skönt!

2012-05-16 @ 08:38:07
URL: http://lillages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback