You’ll find yourself alone.

Vinter, snowboard, österrike, mayrhofen, party, himla snygga grabbar och lite mer snowboard skulle sitta exakt hur fint som helst just nu. Att jag ens har tänkt tanken att ta en kortare säsong är ju absurd. Visst att tanken funnits på grund av att jag inte har fått nåt jobb än, men också på grund av att jag kanske inte ville vara iväg från min pojkvän för länge. Vänta nu..Vilken pojkvän? Har jag ens haft en pojkvän?  Haha, vilket skämt.
Jag längtar iväg härifrån, till en obekymrad tillvaro där jag egentligen bara behöver tänka på att åka snowboard hela dagarna och hänga i barerna på kvällarna. Jag behöver bara bry mig om mig själv och möjligtvis min själsfrände Emma.

"the less you give a fuck, the happier you will be."

Funderar på om det kanske är ett motto man borde leva efter. Bli en sån som skiter i allt. Jag tror dock inte jag skulle kunna vara en sån människa. Jag bryr mig, tyvärr, för mycket om andra. Jag är nog för godhjärtad. Alldeles för snäll. Men å andra sidan, ju mindre man bryr sig om andra, desto mer minimerar man chansen att bli sårad. Seriöst. Jag ska leva i celibat för resten av mitt liv. Eller nej, det går inte. Men jag ska leva utan känslor för resten av mitt liv. Men som jag sagt innan, man måste våga för att vinna. Tänk att jag ändå fick kalla fötter innan jag åkte från Östersund. Men jag pushade mig själv. Haha, nu kommer jag aldrig våga igen. Nu i efterhand kan jag tycka att jag borde fattat att allt var för bra för att vara sant. Men jag får inte vara för hård mot mig själv. Det är ju faktiskt inte mig det är fel på.
Tänk att mitt blogginägg längst ner på listan i menyn kan kännas så otroligt overkligt och långt bort. Som en dröm ungefär som jag nu hastigt och lustigt vaknat ur. 

Min blogg är oerhört deprimerande just nu, jag ber om ursäkt för det. Men jag måste ju få skriva av mig!

Ge mig detta nu då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback