Skjut. Mig. Eller åtminstone mina drömmar.

Så tycker man att man gör bra ifrån sig på dagarna och mår hyffsat bra ändå och så kommer natten och mina, ursäkta uttrycket, helvetes jävla fittdrömmar och förstör allting. Hur kul är det att vakna av att man gråter? Hur kul är det att vakna vid 5-tiden varje morgon och inte kunna somna om? Jag orkar inte med den här skiten längre... Utan drömmarna skulle det ju gå bra. Klart jag ändå ägnar tankar åt skiten ändå på dagarna, men inget som just nu, peppar peppar ta i trä, förstör för mig. Det är bara dom där jävla drömmarna..

Jag måste ändå säga ett stort TACK till alla som har stöttat mig under den senaste veckan och funnits där för mig, det betyder mycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback