Bonjour, Hej, Hallo, Hello, Hola

Omgivningarna här är helt fantastiska, jag blir så glad när jag tänker på det. Haha. Nä men det är så otroligt fint i Collioure. Får ni chansen att åka hit, gör det! :) Mer att rekomendera par kanske än partypeople dock
Förresten! Hör och häpna, jag ska köpa med mig en flaska rött vin härifrån. Till mig själv! Jag gillar inte rött vin, men detta är faktiskt himla gott och heter Banyuls. Det är visserligen ett starkvin men otroligt fruktigt och lite sött. Det är förmodligen därför jag gillar det, för att det är sött, haha. Synd att det inte finns i Sverige...

Bjuder på lite Collioure by night! :)


Kommentarer
Rebecca

Mysigt!

2012-08-03 @ 19:13:47
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback