Jag ser det snöar!

Haha, jag la till snöflingor på min blogg, men det syns ju knappt eftersom hela bloggen är vit. Man ser lite här och där. Så ser ni vita fläckar lite då och då så är det snöflingor, bara så ni vet! ;)
 
Nu väntas en helg med en massa julbord! 3 stycken för att vara exakt. Nej, jag ska inte äta 3 julbord, jag ska jobba  3 julbord :) (fast det blir ju i princip att jag äter 3 julbord eftersom det är det vi i personalen äter också..fast förra helgen levde jag på skagenröra och ägghalvor med majonäs och räkor haha..) Det är rätt roligt ändå, tiden går fort för det finns mycket att göra och det är lite annorlunda än att bara sitta i recepionen :) Men på söndag ska jag jobba 21.00-00.00. För att ta emot några gäster som kommer sent. Fyfan, det innebär at jag kommer sitta där heeelt själv. Förstår ni, heeeelt själv mitt i natten på en stor gammal herrgård? Kommer kissa på mig vid minsta lilla ljud....Efter helgen väntar en 62-timmarsvecka, puh! Känns som jag jobbar som en jävla gnu just nu! Men men, det är väl kanske lika bra eftersom jag ändå inte har råd att göra något annat haha :p Men nu är det bara 3 veckor kvar, kämpa kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback