Dag 6.

Jag undar om det skulle hjälpa något att anmäla den doktor som ansåg att mina besvär i ögat inte var tillräckligt allvarliga för att jag skulle komma in en dag tidigare till sjukhuset. Jag menar, den extra dagen jag fick vänta gjorde mig blind. Enligt läkarna här skulle doktorn tagit in mig på en gång med dom symptomen jag hade. Läkaren som "har hand" om mig säger även att dom på sjukvårdsupplysningen borde skickat mig till akuten på en gång. Det som hände mig borde ju faktiskt inte få hända. Det kanske inte skulle hjälpa mig, men kanske andra i framtiden. Nåja...

Nu är jag himla sugen på att komma hem. Fast jag uppskattar ändå att dom håller mig kvar, då vet jag att dom är nogranna med att det ska bli rätt. Imorgon flyttar jag tillbaka till ögonavdelningen igen och blir kvar där ett par dagar till. Kommer nog hem tidigast onsdag. Funderar på hur jag ska få måndag och tisdag att gå haha... Har ingen som kommer och besöker mig så måste fördriva tiden själv på något vis. Nu är dessutom OS slut, plö.. Nu längtar jag hem till riktig hemlagad god mat. Jag längtar efter att göra saker, har inte vart utomhus på en vecka ens!!! Jag är grymt festsugen också, det må jag säga är ett bra tecken haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback