bajskorv.

Idag har jag anmält mig till Mittuniversitetet igen. Till den absolut första kursen vi läste på programmet, som jag alltså inte klarade. Jag är med andra ord alltså inte heeelt klar på universitetet än, men så gott som :) Ser inte fram emot att plugga igen, men det är ju rätt bra eftersom jag ännu inte har något jobb och då får jag dessutom lite pengar, tjuhuu!

Anywho.. Imorgon ska jag göra ett besök på Akademiska Sjukhuset i Uppsala med mitt öga. Jag slapp ögonakuten idag då ögonläkaren ansåg att det inte var så pass akut att jag behövde åka in redan idag. (HALLÅ DET GÖR JU PISSEONT!?) Det är tydligen ingen vagel, utan något annat. Får se vad dom kommer fram till men tydligen kommer jag få gå på antibiotika ett tag. Kul... Hade vart så mkt lättare om det bara vart en vagel ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback