Åh.

Jag får inte träna.
Jag får inte köra bil.
Jag får inte dricka alkohol.
Jag får inte vara ute när det blåser.
Jag får inte vara ute när det är sol.

Jaha, vad får jag göra då? Nåväl, får väl vara nöjd att jag åtminstone såg bättre idag än i måndags nu när jag var på återkontroll och att såret på hornhinnan blir allt mindre. Och att läkaren minskade ner ytterligare på mina droppar. Så nu behöver jag bara ta 4 droppar kl 8 på morgonen, 2 droppar kl 11, 14 och 17 och 3 droppar kl 8 på kvällen. Ska på återbesök på måndag igen och förhoppningsvis minskas droppandet ner ännu lite till då.

aaAaaAAAAhaaaahhhh...

Om vi säger så här så är det ju en himla tur att jag precis fått ett par nya glasögon som jag trivs sjukt bra i och att jag även trivs utan diverse smink på ögonen. För linser kommer jag inte kunna använda på ett bra tag och mascara etc kommer jag inte våga använda på ett bra tag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback