Så snurra min jord igen.

Okej, jag gillar inte glass. Men idag, just idag, blev jag sugen på mcflurry. Därför tyckte jag att det var en bra idé att sätta sig i solen på stortorget med Emma och äta en mcflurry toblerone efter att vi gjort stan ännu en gång och även dollarstore. På vägen från Dollarstore in till stan och donken såg vi att några östersundare hade roat sig med att sätta sverigeflaggor i hundskit lite över allt. Rätt roligt måste jag säga. Vi har även idag haft grillpremiär här och det gick väl..bra.. ett tag! Engångsgrillar är tydligen inte det bästa ska jag säga er..

Och än en gång har jag blivit galen i Kent, nu när dom vart så underbara med att släppa en ny fin platta. Men bästa plattan någonsin är nog Du och Jag Döden - perfektion!


Kommentarer
maggan

De funkade inte för mig :( Fick reda på att man måste gå in i HTML o skriva in <br /> varje gång man vill ha blankrad :P men de orkar jag inte riktigt... :P

2012-04-28 @ 08:33:01
URL: http://lisamalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback