Tror du att det finns något okänt där ute?

Har sällan vart mer rastlös och godissugen som ikväll. Därför tyckte jag det var en bra idé att bege mig in till stan halv 10 för att spendera 90kr på onyttigheter och 10kr på en majblomma. Därför tyckte jag att det var en bra idé att dra ner min bättre hälft till stan för att hålla mig sällskap, döda tid och smida hemliga planer på apberget i väntan på bussen hem igen. Däremot tyckte jag att det var en sämre idé att köpa så mycket godis som jag gjorde, men det är ju tur att jag inte frossar utan äter några bitar och sen är jag nöjd. Mitt godis jag köpte kommer räcka en månad nu, och jag kommer förmodligen inte äta upp allt heller.  Sen tyckte jag det var en sämre idé att köpa godis på hemmakväll, som alla tycker är bäst (?). Det är bara ofärskt det godiset jag köper :( Kommer aaaaldrig köpa godis där igen! Well spent money!


Kommentarer
Cathi

sv: taaack :)

2012-04-26 @ 09:11:25
URL: http://violacathrine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback