Hemlighetsmakeri.

Jag och Emma har sällan vart så busiga som vi var igår, haha. Och sällan har vi vart så hemliga om det som nu. Men det är rätt kul, och vi kan säga att det är för en god sak. Meeen, en lugn helg har det hittills vart. Ikväll var det överraskningsfest för Malins pojkvän, och nog tror jag han blev överraskad allt! Det är kul att se en sån glädje :) Men inget alkoholintag för min och Emmas del, det tar vi nästa helg istället. Meningen var ju att vi skulle ha en vit månad, men nästa helg så öppnar Marité igen - Östersunds förmodligen bästa uteställe! :) Och då kan man ju inte låta bli att gå dit heller? Nej!

Aaaajuste, jag och Emma sökte jobb i Norge igår, som receptionister på ett hotell. Bäst är att vi sökte utan att ha någon aning om vart hotellet låg. Visar sig att hotellet ligger i Stryn, vilket är en sommarskidort hahaha! Nåt man tycker jag och emma borde ha koll på... det är ödet helt enkelt. It's made for us!

När jag va hemma i Bålsta sist köpte mamma en lite kudde
med kattmynta i till Julia, så här mycket tyckte hon om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback