Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus.

Ett ordspråk som allt för ofta kommer till användning. 
Ikväll blir det myskväll hos Petra, hon har fixat någon överraskning för oss tjejer, spännande! :D
Och förresten, spontaniteten tog överhand i förrgår vilket resulterade i rött hår. Så passande till julen.
Har tyvärr ingen bättre bild.. min systemkamera är hemma hos mina föräldrar 55 mil härifrån.. dumt!
Undra hur min rosa keps jag beställde ska passa nu haha..

Nu är vi inne på tredje nyktra helgen (kors i taket) och jag har sällan vart mer FESTSUGEN!
Hur ska detta gå? Endast nästa helg kvar, sen tar vi väl igen allt i åre kan jag tro haha.


Kommentarer
JOSEFINES.SE

Svar: tack så jättemycket !! :D

2011-11-27 @ 11:23:26
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback