Jag vet nånting som du inte vet.

Hejsan svejsan! Jag är sämre än sämst på att blogga nu för tiden, men det beror nog på att jag inte har något speciellt att berätta. Även fast jag kanske har det, egentligen. Och det går ju ihop. Nej? Nej. Jag lovade Malin ett blogginlägg för ett par dagar sen, men det gick visst åt skogen hehe. Jag var hos min mormor då som fyllde år. Mina kusiner var med, grymt kul att träffa dom. Det händer aldrig nu för tiden. Vi förstörde det nog lite när vi skaffade hund och katt, då båda är allergiska mot pälsdjur... smart!

Nu är i alla fall skolan slut för detta läsår. Om 3 månader går jag på 3e och sista året. GRYMT. Nu är det jobb som gäller i en månad till, sen är jag ledig en vecka (GREKLAND!!) och sen jobbar jag tills jag sticker upp till östersund igen. (Ni ser, jag har typ bara samma saker att skriva?)

Jag ska rekomendera en låt hade jag tänkt, som jag har fastnat för på senaste tiden. Panda da Panda - Titta när han dansar, heter den. Den är knasig och musikvideon är ännu knasigare. Bisarr skulle jag vilja säga. Ta en titt vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback