Good enough

Heeeelt sjukt vad ljust det är här uppe om nätterna, hade glömt att det verkligen är ljust dygnet runt den här tiden på året. Det är så himla mysigt på något vis att det fortfarande är ljust när man går hem från krogen. Känns ungefär som klockan är 5 på eftermiddagen haha. Som de flesta säkert vet har jag haft en himla hemlängtan den här våren, men jag inser nu att jag kommer sakna Östersund och mina vänner här uppe grymt mycket i sommar. Östersund är faktiskt väldigt mysigt på sommaren och jag skulle gärna vilja spendera sommaren här med mina fina vänner. Men men, nu är det bålsta som gäller i sommaren och även där har jag väldigt fina vänner så jag har en bra sommar framför mig :D

På tal om bra sommar så ska jag nog ta och betala heeela resan till grekland nu innan jag glömmer bort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback