living the dream, don't wanna wake up.

Vi hade sjukt fint väder här i öset idag så jag bestämde mig för att gå ut på promenad och för en gångs skull tog jag med mig kameran. Först hade jag bara tänkt hålla mig på frösön men sedan tog jag mig i kragen och gick över isen bort till vinterparken. Jag har bott i östersund i 16 månader och jag har gått över isen 2 gånger haha. Jag har sån fruktansvärd respekt för is så även om dom säger på radion att isen håller för 4 ton lite här och var så vågar jag på 56 kilo inte sätta min fot på isen ungefär haha.

Känner som så att jag har gjort lite nytta idag på min lediga dag. Först promenaden på 40 minuter, sedan har jag slängt iväg ett mail till Winter Jam och frågat om praktikmöjligheter och även skickat iväg ett cv till hemglass för sommarjobb. Great work! Måste skicka iväg ett till Lidl i Bålsta sen också, ska bara få papi att kolla på cvt först. Tycker det är så grymt svårt att veta vad man ska skriva och dessutom få det att låta intressant..Mitt cv lär vara pissetråkigt haha. Pimpade det med lite bilder dock, så är det tråkig text får dom iaf lite fina bilder att kolla på hehehe....






det är baske mig inte ofta jag censurerar mig själv på bilder haha,
men nu fick det bli så. gillar färgerna hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback