Learning how to dance the rain.

Hmm ja, har inte så mycket att skriva atm. Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. I helgen börjar melodifestivalen i alla fall. Ska ju faktiskt vara en hel del bra artister med i år. Melodyclub, Swingfly, Christian Walz... Får ju inte glömma Brolle! (nomnom hehe). Linda bengtzing ska vara med också ju. Är jag förvånad? Nej. Vet ni vad hennes låt heter? Jo den heter "E de fel på mej", haha. Är jag förvånad nu då? Nej, verkligen inte...Med andra ord så klassas hon inte som en av dom bra artisterna hos mig, vilket ni kanske fattade...

Måste erkänna att jag brukar följa melodifestivalen. Kollade till och med på Eurovision song contest förra året trots att Sverige inte ens kom med haha. Får se om jag ens hinner se första omgången nu i år. Ska ju faktiskt på dubstep-fest på lördag, OH YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback