Bajz helt enkelt.

Tillbaka från Åre. Äntligen. Jag måste vara den enda som inte hypar åre? Och denna helg gjorde det inte bättre. Åkningen var jättebra igår dock men jag hade faktiskt kunnat åka tillbaka till öset efter backen igår och gått ut här istället. Jag och emma var väldigt nära på att göra det men sara övertalade oss att vi måste ut och slåss med stockholmarna på krogen i Åre haha. Jag hade dessvärre inte lika kul som sara och emma igår dock :) Dessutom var jag pissed för min iphone har börjat fucka sig. Har haft den i 3 månader och jag måste nog redan skicka in den... bra där.

Och vissa av människorna jag träffade i helgen hoppas jag att jag slipper träffa igen. Otrevliga-kaxiga-jag-vet-och-kan-bäst-människor. Såna vill jag inte ha i min bekantskapskrets at all. Jag ser ingen som helst anledning med att vara otrevlig och kaxig mot folk man inte känner. Eller att vara det över huvud taget egentligen.

Nu klarar jag mig utan Åre ett bra tag.
Jag vill till sälen.

Kommentarer
rebecca

Jag hatar också Åre.. Eller hatar, har inga bra erfarenheter där ifrån helt enkelt haha..

2011-03-13 @ 23:16:04
URL: http://rebeccamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback