You gotta be stronger than the stories.

Har lyckats göra världens tabbe, haha! Ni vet att jag la ut annonser på min gröna special blend jacka, right? En på freeride och en på tradera. Nu köpte ju min kära vän Petra jackan och därför tog jag bort annonsen på freeride illa kvickt. Jag är dock ingen flitig tradera-användare och har användarkontot kopplat till min gamla email, så glömde av mig att jag hade en annons där också på jackan och därav så är det någon stackare som trott att jackan fortfarande fanns kvar och därmed budat och vunnit aktionen! Detta märkte jag idag när jag var inne på tradera för att lägga bud på tågbiljetter och såg att det stod att min jacka var såld! Haha, så himla jobbigt! Aktionen tog dock slut för över en månad sedan och hon har inte hört av sig till mig, så värst intresserad kan hon inte ha varit! Jag har ju inte märkt något eftersom jag inte får mail eller så då allt kommer till min gamla emailadress haha. Men det är däremot fixat nu! Nåja, eftersom hon inte har hört av sig till mig så tänker jag inte höra av mig till henne nu när det faktiskt gått över en månad! Hihi

Förresten, är det någon av er som är sugna på ett par splitternya snowboardboots från Nitro? Dom är alltså aldrig använda pga för liten storlek! (en liten 38a) 800:- och dom är dina! (världens kap!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback