Location Location Location.

Jag är så fruktansvärt trött på detta höstväder nu, kan vädret inte bara bli stadigt? Kan inte snön bara komma för att stanna? Allt är så fruktansvärt grått och blött och mörkt nu. Jag längtar verkligen till den vita fluffiga snön lägger sig på marken och lyser upp den annars så mörka omgivningen. Allt blir ju så mycket mysigare när de är snö ute, så länge det är minusgrader. enooooorm längtan!

Jag har förresten insett en sak haha. Beställde ju en iPhone. & det kunde ta upp till 6 veckor innan jag fick den. Från början ville jag ha den fort men nu hoppas jag att den inte kommer än på ett tag. Jag måste nämligen betala runt 500:- när jag hämtar ut den, och det måste jag isåfall låna av mig själv vilket innebär att min snowboardkassa minskar ytterligare. Aja.. not gooood

Sista föreläsningen innan tentan imorgon. Övervägde att skita i den för obviously im gonna fail anyways. Sen kom jag på att anteckningarna kan vara bra att ha tills sen, såå im gonna goooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback