& snökanonerna är igång.

ojojoj, såg nyss att dom sökte volontärer till winterjam. JAG SKA GÖRAT! Och emma såklart. fucking dope om vi får det! Skulle vara jävligt bra för oss som går den utbildningen vi går också och en sjukt rolig upplevelse!

Men nåja, kanske ska sluta tjata om den förbannade vintern i min blogg hela tiden :) Idag var jag inte på föreläsningen men enligt Annes status på facebook efter föreläsningen, så verkade jag inte ha missat något! Vår lärare är rätt värdelös. Eller ja, han kan väl säkert sin grej, men det är inte det han pratar om. Utan han pratar om precis ALLT möjligt annat än vad som rör kursen, vilket är aningen jobbigt. Och inte nog med det så hoppar han runt som en jävla galning mellan allt han pratar om. Ex: En föreläsning började han snacka om påläggsmetoden, sedan babblade han om annat innan han började rita upp på tavlan - det som jag trodde var påläggsmetoden. Men nähe, i slutet av föreläsningen säger han att han nästa tillfälle ska snacka om påläggsmetoden. VAD VAR DET DÅ HAN TOG UPP I BÖRJAN!? arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback