Hemska hemska!

Blev ingen skola idag heller. Anledningen till det var dock att jag hade mitt livs värsta huvudvärk när jag vaknade. Men jag gick upp, tog en huvudvärkstablett, duschade... Men det gick seriöst inte över. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, i vissa fall trodde jag att jag skulle spy för att det gjorde så ont. Låg till och med med tårar i ögonen sen haha. Jag har aldrig haft så ont i huvudet som jag hade i morse, och jag vet inte vad det beror på! Det mest troliga är spänningshuvudvärk då jag har ont i nacken, men det känns ändå konstigt att det gör så ont. Huvudvärken har i princip gått över men så fort jag hostar till eller nyser känns det som att huvudet ska sprängas :(


Jag hoppas bara för allt i världen att jag inte blir sämre eller får feber eller så. För snart är det lördag och då KAN jag inte vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback