Här kommer jag med hjärtat i handen.

Vet ni? Jag är så jävla sämst. Bestämde mig innan i höstas att jag inte skulle köpa något nytt till i vinter, förutom brädan! Men vet ni vad jag gjorde natten till igår? Jo, jag spontanbudade på en jacka på tradera! SÄMST! Men den är så snygg och jag har insett att jag behöver en ny trots allt, en lite större, haha. Emmas fel, hon som visade mig den. Hon som trånade efter den hela förra vintern haha. Den är skitfin och nu kanske den blir min hihi. Auktionen går dock inte ut förrän 23.30 ikväll, men jag har lett budgivningen i två dagar nu, så jag hoppas inte nån får för sig att buda över i sista sekunden...

Vet ni vad jag gjorde natten till idag då? (jag gör allt på natten haha) jomen, jag beställde mig en iPhone..Så snart joinar jag iphone-familjen. Hoppas det inte tar alltför lång tid innan jag får den bara :)

Nu är jag sjukt sjukt sugen på cola! Får köpa mig en liten till campusbion sen. Ikväll visas Robin Hood, den med Russell Crowe. Älskar den mannen, grym skådespelare! Gör inget att han är sådär manligt snygg också!

Hittade förresten en bild nyss på Russel Crowe och han som spelar Ryan i OC ( Ben McKenzie ), vad tycker ni om den slående likheten? haha, sick!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback