Embrace the martian.

Hej mina barn! Har vart vaken sen 10 idag, vart ute på morgonpromenad med hunden och nu sitter jag här nyduschad. Skönt att ta promenad på morgonen trots att det är så motigt att ta sig upp haha. Idag var det tänkt att jag och frugan, Emma, skulle ta oss in till city för att besöka hollywood, oneoff och ja, dom vanliga butikerna. Meeen vi skiter i det och tar det efter jul istället när Emma kommer hit igen. Idag kör vi på bio (ja, självklart blir det Harry Potter!) och lite shopping i Kista istället. Lär väl endast bli fönstershopping med min ekonomi, uscha! Bion börjar halv 3 och är inte färdig förrän tidigast 5 haha, sen är det bara hem och äta middag med familjen innan vi åker iväg och kör lite "discobowling", som det så fint heter, med Malin, Kevin och Alexaaaandraaaa, det blir nice!

Jag är så himla taggad inför imorn! Och nervös som bara den, jag menar, vi ska vara i Loungen. Som vi fattat det är det alltså VIP och alla åkare som kommer befinna sig där! Ahhahahhhh alla åkareeee, känner mig som en liten fnissig fjortonåring, känner mig sjukt löjlig haha.

Hur som helst, sitter här och lyssnar på The Voice (men va? hatar den kanalen..gjorde..gör..) och ser fram emot dagen och morgondagen :)

Kommentarer
Leia ♥

Skönt med morgonpromenad :)

2010-11-21 @ 21:50:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback