Minus, plus, plus, minus.

Åh nu har jag världens beslutsångest igen. Dagen då jag ska flytta närmar sig med stormsteg och jag blir mer och mer osäker på om jag verkligen ska flytta! Inatt när jag gick hem så var jag övertygad om att jag skulle ta tillbaka min lägenhet här på Frösön och satsa på att göra en del förändringar i lägenheten här, som t.ex tapetsera om, för tapeten är inte jättefin haha.  men, finns en del fördelar med lägenheten på campus, men också nackdelar. Precis som här...
Jag glömde skriva till ett plus på Campus, och det är att jag bor mycket närmre mina vänner. (t.ex dörr i dörr med Emma). 
Så här ser min lägenhet ut nu. Jag har liksom som ett avskilt kök, därför det känns lite mer som en lägenhet än ett rum haha. Här kan jag också sätta upp hyllor och tavlor (vilket jag inte gjort eftersom jag har tänkt flytta, men kommer att göra om jag bor kvar. Jag kommer dessutom fixa ett nytt sängbord eftersom det som jag har nu tillhör östersundsbostäder. Kommer även köpa en tvbänk och en ny bokhylla! Och nya lampor!!! Eftersom dom som finns nu inte heller är mina haha. På campus är det strängt förbjudet att spika upp saker på väggarna, det får man bara inte göra. Funderar på om det är för att väggarna är så tunna så skruvar/spikar går igenom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback