Från "vår" i Östersund till riktig vår i Bålsta!

Sitter i vardagsrummet och myser till Enya - May It Be. Min dag har vart rätt så händelserik. Började med ett besök hos tandläkaren i Enköping där dom konstaterade att dom var jättenöjda med mina tänder, att dom var jättefina och att det i princip var klart! Så om 6 veckor, 24 juni mina damer och herrar, så kommer min tandställning EJ att existera längre! VET NI HUR SKÖNT DET SKA BLI!? Är förbannat trött på åbäket nu, trots att det var jag själv som i princip tvingade dom att sätta in den.

Anyways, när jag kom hem från Enköping åkte jag hem till min kära Elin. Kul att träffa henne igen, det händer ju faktiskt inte allt för ofta. Mitt fel såklart, det var ju jag som tog mitt pick och pack och flyttade! Haha. Vi skitsnackade och åt lunch i centrum. trevligt det :) Sen när jag skulle köra hem henne märker jag att jag fått en trevlig lapp på framrutan. P-BÖTER!!!! hade lyckats ställa p-skivan en timme fel. Dom hade kommit 10 minuter efter och lappat mig. KUL!!! men what to do.. är man klantig så är man!

Har även skrivit om mitt cv lite idag så jag kan skicka ut det imorgon. Fått några nummer av Elin som jag ska ringa också. MÅSTE verkligen ha sommarjobb med tanke på att jag råkat ut för härlig sommarhyra. Awwweeesoooommmeee!

Sen var jag ute med Alva på tomten och fångade lite av våren i bilder. Så här långt har vi inte kommit med våren i Östersund. Inte ens några gröna knoppar på träden. Suck.. Igår när jag åkte hem till Bålsta så snöade det också i Östersund. Det får gärna låta bli att snöa nu när snön ändå inte gör någon nytta! :)

Kommentarer
Paul Bergström

Jag diggar dina bilder :)

Du har talang!

2010-05-14 @ 02:01:08
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback