FICK SOMMARJOBBET!!!!

AAAAHHH vet ni hur LÄTTAD jag är!? Hur GLAD jag är? lite jobbigt är det väl att jag får min första lön först i juli! Men anyways, det är bättre än att inte få några pengar alls! WOOOO nu har jag fixat pengar till säsongskortet i vinter, SÅ JÄVLA BÄST! fy fan vad vi ska åka bräda!

Nåja, hade mitt första arbetspass igår! Fick sitta i kassan alla 3 timmar jag jobbade. Det var spännande och rätt kul ändå faktiskt! Inte det lättaste att lära sig alla PLU-nummer men några har jag fått in. typ 1 - bananer (hahah) 73 - gurka, 82 - isbergssallad, 123 - körsbärstomater, 76 - potatis, 3165 - godis... och så hahah!
Sen fick vi problem med grejen man betalar med kort i. Den typ slutade fungera mitt i allt så folk kunde bara betala med kontanter haha. Som tur var så hade dom flesta kontanter på sig.
Anyways, idag på tåget hem till sthlm så ska jag nog ta och läsa igenom alla papper som jag ska skriva på! Det är ju en del ändå..

Kommentarer
Elle

Grattis gumman!! Sucks att du inte kommer vara här i sommar dock :P men grattis verkligen! <3

2010-05-27 @ 13:59:38
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback