Bit för bit.

Bara för jag inte tror på Sverige i hockey-VM har dom börjat visa sig på styva linan och utklassat både Schweiz och Kanada nu. Tydligen trodde en del att laget skulle gå ner sig utan Weinhandl (läste jag någonstans), men verkar ju bli tvärtom haha. Nåja, jag tänker ändå inte har för höga förväntningar på dom - inte alls med andra ord.
Anyways! Fick en keps av min franska vän i fredags, kanske nämnde det? Här är den. Men han vill ha tillbaka den. haha. Vilken kille va? Först ge bort och sen ta tillbaka! oh my, oh my. Nä men jag ska få en annan istället haha.
& nu är det förresten fint väder ute, plötsligt. Tokigt...

Kommentarer
Jonas (Legendary)

Wuupwuup! Hejdär!



Jag var bara tvungen o säga att när jag kika i din blogg så kom jag o tänka på domdär gångerna man satt och babblade om In Flames, arvika och randomgrejer! Saknar dom små stunderna även om dom inte var många, kommer alltid ihåg gången när jag samlade mod och traskade fram till dig på Arvika:> Eller när jag stod o kika efter dig på Gröna Lund^^



Miiip! Hoppas du hare bra där uppe:>

2010-05-20 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback