The future's in my hands.

Har blivit en del egoblder på senaste tiden märker jag hah. Awesome! Eller va? Nä. Jag har faktiskt inte haft något direkt sug att fota överhuvudtaget på sistone  (annat än egobilder menar jag ju så klart), men nu ikväll har jag fått ett enormt sug haha. Vi får se om jag lyckas göra något åt saken...Stay tuned som man säger!

 

Helvetestentan närmar sig med stormsteg och jag får bara mer och mer ångest för varje dag. Jag måste klara den här, gör jag inte det så tycker jag fanimig att det är ett rätt bra tecken på att jag inte är redo för universitetet än! dvs, jag hoppar förmodligen av... död åt tentor! Saknar gymnasieproven haha.

 

Imorgon har jag bokat tvättstugan, & det är på tiden. Jag har typ tvättat en gång sen Skiweek haha. Det är tur man har mycket kläder, men nu börjar det sina i garderoben & byrån. Inte minst bland underkläderna. Kommer inte hinna tvätta allt imorgon, måste troligtvis dela upp det på två dagar eftersom det är så mycket haha. Men kommer nog hinna med det mesta imorgon ändå!

 

Nu ska jag kika lite på vad denne Dimitri Ioannides (stavning?) föreläste om de gångerna jag inte var där! Dags att dyka ner i lite plugg.... bööh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback