Lista.

Tar ett break i pluggeriet!

Random
Brukar du komma i tid:
Oftast
Vad hade du i din mun senast: Te ♥
När mår du bra: Nästan jämt
När blev du fotad senast: Idag...av mig själv? haha
Hur känner du dig nu: Lite trött, vill plugga & kunna allt. men orkar inte
Kan du laga mat: Jajemän!
Vad pluggar du: Turismvetenskap
Vad tycker du om fötter: Jag har fotfobi.
Är du smart: Ibland haha
Vad har du på dig: Leggings, linne och min stora neff hoodie ♥
Är du aktiv i skolan: Tjaa.. skulle kunna lägga ner mer tid på skolan.
Vad saknar du: Lite för mycket hehe
När och varför grät du senast: Kommer inte ihåg :o
Var det pinsamt att svara på det: Nej, för jag kommer inte ihåg haha
Hade du en bra kväll igår: Tja, den var som alla andra
Din favoritdryck på morgonen: Färskpressad apelsinjuice
Vad ska du göra i sommar: Förhoppningsvis; jobba, hälsa på emma, festival...
Är du nöjd med ditt liv: Oftast
Vad vill du jobba som: Jag är inte helt säker på den punkten än...
Har du tråkigt just nu: Måste vara så eftersom jag gör detta..
Vad gör livet värt att leva: Allt som är bra! & det är många saker som är bra i mitt liv!
Vad i livet ångrar du: Haha, att jag inte har blivit snowboardproffs ;D
Är du musikalisk: Nä.
Vad lyssnar du på för musik: Det mesta nu för tiden.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nope, tror jag har lite egen stil. Vet inte? haha
Är du bortskämd: Jajemän!
Är du trött: Tror jag skrev det innan
Vad gör du imorgon: Pluggar, färgar hår, bowlar


Din/ditt första

Operation: Aldrig gjort någon
Piercing: I öronen när jag var typ 4 haha
Bästa vän: I love all my friends
Pris: Uhm... sånt kommer jag inte ihåg. Nån gymnastiktävling haha
Sport du utövade: Den första var simning 
Husdjur: Kanin
Semester: Spanien
Konsert: Kent hösten 07. wow, länge sen!
Kärlek: Aldrig haft någon riktig riktig kärlek så..


Din favorit/dina favoriter

Filmer: Gladiator är svårslagen. Pirates of caribbean? haha
Tv-program: Skins, Cougar town, Grey's, True Blood, Vampire diaries
Musik: Meeen, det skrev jag där uppe?
Drycker: Cola helt klart haha
Sport: Hockey, att kolla på, inte spela haha.
Plagg: Jag gillar att ha leggings på mig och skjortor. Annars älskar jag stora hoodies.
Skola: Mittuniversitetet i Östersund, myes
Bok: Harry Potter tror jag, & Tjuvarnas Marknad av Jan Guillou eller hur han stavas


Just nu

Äter du: Ingenting
Dricker du: Te
Ska du: Plugga
Lyssnar du på: nån playlist på spotify med lugn musik haha, just nu Ted Gärdestad
Väntar du : Ingenting
Tittar du på: Ingenting


Vad du föredrar på det motsatta könet

Läppar eller ögon: Ögon... Läppar.. Båda?
Kramar eller kyssar: Beror ju på va, men kyssar antar jag haha
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Spelar inte så stor roll så länge han inte har ölmage haha
Busig eller lydig: Busig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback