Idag mår man som man förtjänar.

Idag är jag helt sänkt. Helt död. Och ändå var jag på systemet nyss och handlade mer sprit (eftersom det jag skulle ha idag gick åt på efterfesten inatt haha..). Åh, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nu kan jag äntligen lägga mig ner och dö i sängen ett tag för nu är jag själv.

Att jag och emma är rätt störda i huvudet är ju ingen nyhet, men frågan är vad fan vi höll på med inatt alltså. HAHA. Och vad gjorde vi på o'learys? Det var lite "Var jag där? Hade jag kul?".... Nej, men så illa var det inte. Jag tror aldrig jag vart på o'learys på en fredag, inte när det var 18-årsgräns i alla fall. Lite kul, alla såg så små ut! Inte för att jag själv ser så himla gammal ut haha, men vi är vana att vara ute när det är 23-årsgräns. Rätt stor skillnad.

Ikväll ska vi tydligen ut igen. Så som jag känner nu så kommer det aldrig hända. Men förmodligen så, ja... känner jag mig själv rätt så är jag inte den som bangar på fest haha. Men först ska jag sova! Och ta världens längsta dusch efter det, känner mig så ofräsch just nu. USCH :)

varför ser man ut som ett jävla ras på morgonen för? Varför är killar alltid lika snygga när dom vaknar som när dom lägger sig? Orättvist.

Tog lite bilder igår, lägger upp dom sen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback