Hos dig är jag underbar.

Äsch, skriver ett vanligt inlägg på en gång haha.
Om exakt 1 minut rullar pengarna in på kontot & det är så jäkla skönt! Haha jag skämtar inte när jag säger att jag levt på under 100kr den här veckan. Idag hade jag bara 20kr kvar. Är man fattig student då eller? JA, haha. Det är så komiskt, jag har bara garvat åt mig själv när jag tänkt på det.

Imorgon ska jag plugga det sista inför tentan, sen ska jag ner med Em på stan, kolla in en resturang till fredag, handla lite mat (ÄNTLIGEN SLIPPER JAG FALUKORVEN), köpa hårfärg, silverschampoo, pennor, ett nytt block och en ny stekpanna haha. Min stekpanna är helt skev, ställer jag den på plattan gungar den bara haha. Behöver en ny... japp. Sen ska jag hem till emma, så får hon hjälpa mig med hårfärgningen höhö, senska vi plugga mera. Och sen ska vi BOWLA..yeahhh... Låta tankarna falla på annat än tentan ett tag. Skönt.

Nu, åter till plugget!

Jag gillar denna, men jag borde göra så den inte lutar haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback