Head vs. Heart

Hej vänner & icke-vänner.  Blev visst inget plugg i skolan idag som det var tänkt, men jag fick låna Petras bok & ska läsa igenom & sammanfatta kapitel 10 lite kort. Imorgon blir det plugg i skolan dock, blir bra. Blev heller inget partaj ikväll eftersom alla är sjuka och.. lite otaggade? Tjaa...sjuka helt enkelt, annars skulle dom inte vart otaggade ;D Men vi kör dubbelt upp på lördag istället & förhoppningsvis kan alla vara med då :D

Nästa fredag kommer bli röj! Först tentan på morgonen, sen ska vi fira med att gå ut och äta och sen festa som aldrig förr! På torsdag blir det kanske Åre, men vi får se hur det blir med det för jag måste till frisören snarast :/ MEN JAG VILL JU TILL ÅRE!




svar till klariiie: haha ja, jag tvingade en vän till mig att se Kent med mig på p&l 08, & efter det tyckte hon dom var bra. Det är något magiskt med Kent ;) oh, är inte 3 veckors semester rätt mycket ändå? Okej, det blir ju inte så mycket om man ska resa så mycket som du ska göra haha. Jag vill också åka till grekland, ta med mig? :o
Min sommar.. jag vet inte än, jag har sökt jobb och hoppas på att få något i sommar, det skulle vara toppen. Och förhoppningsvis ska jag på Yran, jag menar, nu när jag ändå bor här så måste jag ju!
:D

Kommentarer
Klaris



TJOO! hahah så rätt! åh jag var också på den konserten eller ja nästan, jag och killen var i närheten så vi satte oss på gräset i en slänt, myste och "tittade" på dom bästa grabbarna ;) jag vet, det är nog den längsta planerade semestern jag har haft ever, kryssade i semesterönskemålet på jobbet idag ( skulle in senast imorgon) dåligt nöjd klariee hihi. är du seriös, vill du med till grekland? hade varit sjukt roligt, ska dit med min kära kusin som aldrig tidigare har lämnat svensk mark <3 hoppas att du får någon av alla jobb du har sökt, jag håller speciellt på hemglassen. Sjukt nice att bo så nära en sån bra festival, klart du måste gå! jag har varit lite sugen på roskilde, det är juh inte mer än två timmar härifrån. som till hultan om inte kortare, synd bara att man blir pank av bara tanken :(

2010-03-18 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback