Diss!

Haha jag måste bara berätta vilken härlig diss Malin gav en kille i lördags natt! När o'learys stängde så stod vi utanför och väntade på nån/något? Och så kom det fram en kille till mig, Malin & Emma och skulle hälsa på oss, ta i hand och grejer ni vet. Jag hälsade och tog i hand haha, och så skulle han hälsa på Malin. Han fick den här i facet:
"Har du tvättat händerna efter toan?"

HAHAHA. OM han blev sur! "Skulle det vara en skämt eller?" sa han och gick. hahahah

Förresten, du okända människa som frågade vad jag hette.
Jag heter Caroline :)


Kommentarer
okänd igen! :D

Men hela ditt namn! :D

2010-03-30 @ 12:11:59
Christer

Haha smidig stalker =D

2010-03-30 @ 15:47:29
malin

Verkar va en skön tjej den där Malin! :D

2010-03-30 @ 19:43:17
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback